کد خبر:3084
پ
IMG_20260621_110430_127

نامه پلیس راه به استانداری: فعالیت اتوبوس‌ها در آزادراه سهند متوقف شود

چپلیس‌راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی دیروز طی نامه‌ای به معاونت عمرانی استانداری، بر توقف فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری سهند در آزادراه سهند–تبریز تأکید کرده است. در این نامه آمده است که آزادراه سهند–تبریز با استانداردهای برون‌شهری طراحی شده و اتوبوس‌های درون‌شهری از نظر فنی و ضوابط حمل‌ونقل برای تردد در چنین مسیری تعریف نشده‌اند. پلیس‌راه همچنین […]

چپلیس‌راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی دیروز طی نامه‌ای به معاونت عمرانی استانداری، بر توقف فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری سهند در آزادراه سهند–تبریز تأکید کرده است.

در این نامه آمده است که آزادراه سهند–تبریز با استانداردهای برون‌شهری طراحی شده و اتوبوس‌های درون‌شهری از نظر فنی و ضوابط حمل‌ونقل برای تردد در چنین مسیری تعریف نشده‌اند. پلیس‌راه همچنین اعلام کرده است که قوانین و مقررات موجود، فعالیت این نوع اتوبوس‌ها در معابر برون‌شهری را مجاز نمی‌داند.

طبق گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری سهند، این طرح از اسفند ۱۴۰۴ با مجوز شورای هماهنگی ترافیک استان آغاز شده بود و نماینده پلیس‌راه نیز در جلسه شورای ترافیک حضور داشته و مصوبه مربوطه را امضا کرده بود. با این حال، پلیس‌راه اکنون دو دستگاه اتوبوس فعال در این مسیر را به پارکینگ منتقل کرده و اعلام کرده است که نماینده این مجموعه هنگام امضای مجوز، از جزئیات موضوع مطلع نبوده است!

این در حالی است که خط مستقیم سهند به ایستگاه مترو لاله تبریز طی ماه‌های اخیر با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده و روزانه مسافران زیادی از این مسیر جابه‌جا می‌شدند.

اکنون باید دید رایزنی‌های شهرداری سهند، فرمانداری اسکو، استانداری و دستگاه‌های مرتبط، برای ادامه فعالیت این خط به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

سایت خبری سهندیمیز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری