به گزارش سهندیمیز به نقل از خبرگزاري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اسکو از اجرای طرح آرامش و ايمني ترافيک با توقيف ۱۸۹ دستگاه وسيله نقليه در شهرستان اسکو خبر داد.
سرهنگ حسین مسعودی در تشريح اين خبر بیان داشت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور افزايش انضباط ترافيکي، پيشگيري و مهار تصادفات و همچنين کنترل تخلفات، طرح آرامش و ايمني ترافيک توسط مأموران پليس شهرستان اسکو اجرا شد.
این مقام انتظامي افزود: در اجراي اين طرح برابر ضوابط و مقررات در تخلفاتی همچون ايجاد آلودگي صوتی، نداشتن پلاک، تغییر در ارکان وسيله نقليه،عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمايشی که باعث ايجاد خطرات براي راکبان و عابران ميشود، تعداد ۶۶ دستگاه موتورسيکلت و تعداد ۱۳۲ دستگاه خودرو توقيف و به پارکینگ منتقل شدند.
/معاونت فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان اسکو







