مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری سهند از اختصاص اتوبوس های شهری برای فاز چهار در آینده ای نزدیک خبر داد.
محمود زاده گفت: بنابه تاکیدات شهردار فیروزیان مبنی بر فعالیت اتوبوس در فاز چهار، سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری سهند مطالعات میدانی خود جهت امکان سنجی، مسیریابی و شناسایی مکان های ایجاد ایستگاه آغاز کرده است.
وی افزود: در این امر خطیر از دانش و تجارب ارزنده پیشکسوت حمل و نقل، معاون سابق اجرائی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز و مدیر عامل شرکت تعاونی حمل و نقل درون شهری ۴٣٢ تبریز مهندس علیرضا نوتاش استفاده زیادی به عمل آمد.
محمود زاده در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم فعالیت تاکسی های ون در فاز چهار اعتقاد شهردار فیروزیان بر این است که مسیر اتوبوس هم در این فاز ایجاد شود تا تک تک شهروندان و اهالی فاز چهار بتوانند متناسب با موقعیت و سلیقه خود وسیله حمل و نقل دلخواه خود را انتخاب کرده و بتوانند با راحتی و آرامش به امور زندگی برسند.